zaterdag 12 januari 2013

Enjoy!

Op het blog van Zeus and Zoe staat weer een leuke challenge.
Dit keer YOUR WORD JANUARY CHALLENGE.
Nou mijn woord voor dit nieuwe jaar is Enjoy!
En dit moet ik in elke mogelijk manier interpeteren. Geniet van elk moment, elke dag, iedere keer weer. Geniet van alle mooie momenten samen met dierbaren.
Ook ik weet dat deze momenten namelijk zo van je afgepakt kunnen worden en dan denk je...
had ik maar...!!!
Dus proberen iedere dag te genieten van de mooie dingen in het leven.

Mijn lay out die hiermee samen gaat is als volgt:

 
Details:


 
Voor deze lay out heb ik gebruik gemaakt van het mooie papier van Maja Design.

3 reacties:

Gayle Price zei

Your page is very pretty. I love the soft colours and all the layering. Thanks for joining in our challenge at Zeus and Zoe.

sandi zei

Beautiful, just beautiful! Love it! Thank you for playing along with us at Z&Z!

Cathy zei

Gorgeous page Patricia.. adore the softness you have created with your pretty details and layers!! Thanks so much for sharing with us at Zeus and Zoe!

Een reactie posten