vrijdag 8 juli 2011

Twee nieuwe lootjes en kaartjes

Hallo,

aangezien de nieuwe lijn van My Mind's Eye in augustus zijn intrede doet moet ik natuurlijk eerst wat oude lijnen weg scrappen. Nou ik moet zeggen dat lukt aardig :-)
Deze twee lootjes zijn gemaakt met de Stella en Rose lijn.
Ik blijf dit toch wel een van de mooiere lijnen vinden.
Maar ik kan niet wachten op de nieuwe hoor...



Tevens heb ik nog wat kaartjes gemaakt ook. Juli is voor ons altijd een drukke maand. Naast de vakantie zijn er vele gebeurtenissen in juli. Verjaardagen, trouwdagen, vakantie...
En dan is het naturlijk kaartjes tijd.





Nu weer gauw verder naar de volgende challenge van Scrapdelight.
Tot snel en voor de vakantie gangers... een hele fijne vakantie!!!

3 reacties:

Nicolette zei

Ik vind zowel je LO's als je kaartjes weer erg gaaf! Super gedaan.

Groetjes, Nicolette

nicolet zei

WOW alle creaties zijn stuk voor stuk plaatjes zeg!!
Groetjes Nicolet

Court zei

THESE ARE BEAUTIFUL! Thank you so much for the nice comment you left on my welcome post at the My Mind's Eye Blog! I was so touched by the overwhelmingly warm welcome!

Een reactie posten