vrijdag 1 april 2011

Productief

De laatste tijd komt er redelijk wat creativiteit uit mijn handen en daar moet je goed gebruik van maken door veel lay outs te maken :-)
Daarom plaats ik een aantal lay outs tegelijk.
Allereerst nog twee van het zoontje van mijn nicht. Een lekker ventje om te scrappen hoor ;-)



Ik heb voor deze lay out gebruik gemaakt van het papier van Fancy Pants - Like father like son. Erg stoer jongens papier en leuk te combineren met de stempels van Tim Holtz.

De volgende lay outs zijn van onze zomervakantie in Italie. Een dagje pretpark levert altijd leuke foto's op. Gardaland is zeker een pretpark waar je heen moet als je in de buurt van het Gardameer zit.
Een echte aanrader. Voor deze lay outs heb ik gebruik van gemaakt van de merken My minds eye, Tilda en Basic Grey. 
Er zullen er binnenkort nog meerdere volgen... maar voor nu....





Tot de volgende keer

1 reacties:

Thamar, zei

hoi hoi

heerlijk he al die inspiratie.
Ik vind ze prachtig.
Een kind scrappen is een geweldig onderwerp.
Heel fijn weekend

gr Thamar

Een reactie posten